27/03 VERLIES IN LEIDEN TEGEN SCYLLA

Het eerste jongensteam heeft een nipte 6-4 nederlaag geleden tegen Scylla. De wedstrijd had niet zoveel waarde aangezien beide teams al zeker waren van het bereiken van de play-Offs. Het eerste jeugdteam trad opnieuw aan met Kevin Baron, Thomas Kuijer en Leon Knol. Na een vlotte 2-0 achterstand kwamen de jongens er steeds beter in. Vooral het dubbel. Thomas en Leon speelden voor het eerst samen. Met 3-0 werd er gewonnen. Daarna won Leon van Joost van Santen, de beste speler.
Het blijkt telkens weer dat Leon zijn beste spel laat zien wanneer hij zichzelf bevrijd van de druk om te moeten winnen. Thomas liet vandaag weer beter spel zien dan vorige week. Joost was gisteren een maatje te groot. Tegen Broer Bart en Noach Schutte wist hij twee punten te scoren. Ook in het dubbelspel speelde Thomas bijna foutloos. Kevin trad aan als invaller, kwam nog tekort maar had tegen Noah een 2-0 voorsprong. Uiteindelijk verloor Kevin deze wedstrijd ook. Eindstand 6-4. Nu opweg naar de halve finales. Data worden z.s.m. bekend gemaakt.